El respecte i treball en equip regnen a la 2a edició del Campus Solidari de Futbol Behappy

Un total de 42 joves en risc d’exclusió social participen enguany en un campus subvencionat de nou per la Fundació Catalana de Futbol.

El president de la Fundació Catalana de Futbol i vicepresident de l’FCF, Pere Guardiola, acompanyat del president d'honor del CF Damm, Josep Barcons, ha visitat avui el Camp Municipal Les Oliveres per conèixer de primera mà totes les activitats que es porten a terme en la 2a edició del Campus Solidari de Futbol Behappy, que se celebra del 2 al 13 de juliol en aquestes instal·lacions de Santa Coloma de Gramenet.

En aquest campus, finançat per la Fundació de la Federació Catalana de Futbol, els 42 nois i noies d’entre 6 i 13 anys que participen entrenen amb equipacions proveïdes per la Fundació. La visita també ha servit per veure en primera persona les dificultats socials d’aquests jugadors amb gran vulnerabilitat que formen part del programa de pobresa de Creu Roja Catalunya.

Un dels objectius del campus és fomentar valors com el respecte, l’esforç, la disciplina, la companyonia i el treball en equip. Les activitats esportives estan dirigides per entrenadors federats de la Federació Catalana de Futbol. A més, els educadors socials s’asseguren que els joves inscrits facin tres àpats diaris (esmorzar, dinar i berenar), que la relació amb els seus companys sigui la correcta i que segueixin uns hàbits d’higiene, com ara dutxar-se després dels entrenaments. A banda de practicar esport, els joves també realitzaran diversos tallers, visitaran la Ciutat Esportiva Joan Gamper, el Museu del FC Barcelona i la Ciutat Esportiva Dani Jarque.

La segona edició del Campus de Futbol Behappy és fruit de la col·laboració de la Fundació de l’FCF amb Creu Roja Catalunya. L’esdeveniment també compta amb el suport econòmic de la Fundació del FC Barcelona i les activitats impulsades per la Fundació Altran, com ara tallers de robòtica, realitat virtual i tecnologia.

GALERIA D'IMATGES