El patronat de la Fundació de l'FCF es reuneix per tancar l'any 2019

A la seu federativa de Barcelona, els membres que formen part del patronat de la Fundació Catalana de Futbol s'han reunit per fer el tancament de l'any i fer les noves propostes pel 2020.

El patronat de la Fundació de l'FCF es reuneix per tancar l'any 2019

La Fundació de l'FCF ha dut a terme una reunió amb els ambaixadors/es i membres del seu patronat per fer una valoració de les activitats i col·laboracions que s'han dut a terme durant tot el 2019. En aquest sentit, la Fundació ha fet una valoració positiva de les seves actuacions, destacant l'última acció realitzada el passat diumenge 15 de desembre en el partit de famosos de La Marató de Tv3, a Olot.

La reunió també ha servit per donar el tret de sortida al nou any 2020. Per aquest motiu, s'han posat sobre la taula diferents propostes, però les que ja estan marcades al calendari són:

- Els IV Premis Solidaris: el 17 de febrer de 2020 a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm.
- El IV Enfutbola't. Futbol per a tothom: el 21 de juny de 2020, en seu pendent de confirmar.

D’altra banda, el patronat ha acordat seguir amb els seus programes d’ajuda als col·lectius més vulnerables de la nostra societat per tal de seguir complint amb el seu objectiu fundacional, que és ajudar els més necessitats a través del món del futbol.