El Jurat dels Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF es reuneix per valorar les candidatures

A l’Antiga Fàbrica Estrella Damm s’ha reunit el jurat dels II Premis Solidaris de la Fundació de la Federació Catalana de Futbol per triar les candidatures guanyadores d’aquests guardons.

Els encarregats d’elegir les candidatures guanyadores de la segona edició dels Premis Solidaris que organitza la Fundació Privada Catalana de Futbol han estat els següents:

• Director del Centre d’Institucions de Barcelona de CaixaBank, Javier Garcia.
  • Directora de la Fundació FCB, Maria Vallés.
  • Vicepresident Autonòmic de Creu Roja Catalunya, Josep Quitet.
  • Coordinador Autonòmic de Creu Roja Catalunya, Enric Morist.
  • President de la Fundació i vicepresident de l’FCF, Pere Guardiola.
  • Vicepresident de la Fundació i de l’FCF, Joan Josep Isern.
  • Secretari de la Fundació i directiu de l’FCF, Albert Garrofé.
  • Coordinador de la Subcomissió d’Ètica, Àlex Porqueras.
  • Coordinador de la CEEiLLCV, Francesc Bartoll.
  • Patrons de la Fundació de l’FCF, Andrés López, Manel Pousa, Maria Teresa Andreu, Margarita Farca i Joan Manuel Carreras (també membre de la CEEiLLCV).
  • Patró i director de la Fundació Damm i patró de la Fundació de l'FCF, Ramon Agenjo.
  • Vicepresidents de l’FCF, Joan Soteras i Josep Llaó.
  • Secretari General de l’FCF, Oriol Camacho.
  • Director del CTA de l’FCF, Xavier Moreno.

Tots ells s’han reunit a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, a Barcelona, per valorar i votar totes les propostes rebudes, moltes de les quals les han enviat els propis clubs i d’altres han estat suggerides pel mateix patronat de la Fundació. Les categories que es premiaran són: àrbitres, entrenadors, jugadors, foment dels valors, joc net i ètica esportiva en modalitat individual i col·lectiva, la qual s’afegeix en aquesta edició. Una de les novetats d’enguany és que, de cada categoria, hi haurà primer, segon i tercer classificat.

Els guanyadors es donaran a conèixer durant la gala dels II Premis Solidaris que tindrà lloc el dijous 26 d'abril al MACBA, a les 19.00 hores.

El jurat també ha decidit reconèixer una sèrie de de candidatures que s’han presentat, però que no han estat premiades, amb un reconeixement especial. A més a més, en aquesta segona edició s’ha incorporat el ‘Premi especial del Jurat’ que s’anunciarà durant la gala del dia 26 d’abril.

GALERIA D'IMATGES