El futbol també té un costat bo. O molt bo

La FCF i la Fundació Privada Catalana de Futbol se sumen als actes solidaris a favor de La Marató de TV3 dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Entre les seves col·laboracions hi ha el Partit Famosos vs Famosos.

El futbol també té un costat bo. O molt bo

Amb l’eslògan “Tots tenim un costat bo. O molt bo”, la Marató de TV3 està dedicada aquest any a la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. I un any més, la Federació Catalana de Futbol, juntament amb la Fundació Privada Catalana de Futbol col·laboren en les iniciatives solidàries organitzades pels propis clubs de futbol federats arreu de Catalunya i que tenen com a objectiu recaptar fons per La Marató, que enguany arriba a la seva 25ena edició.

D’altra banda, la Fundació de la FCF també serà present un any més al tradicional Partit de La Marató Famosos vs Famosos i que es jugarà el diumenge 18 de desembre de 2016 al les 12:00 hores al Miniestadi. Aquest esdeveniment, organitzat pel Fòrum Samitier amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, reunirà a personalitats conegudes del món de l’esport, la cultura i la televisió, amb l’objectiu d’omplir el  Miniestadi de solidaritat i recaptar fons per a la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Les entrades/donatiu per aquest emblemàtic enfrontament tenen un preu de 3€ i es poden adquirir ja al  web fcbarcelona.cat i a les taquilles del Camp Nou.

Trobareu tota la informació d’aquest partit i de les activitats que s’hi faran en el cartell  adjunt.

Per últim, la FCF i la Fundació Privada Catalana de Futbol volen felicitar i agrair a tots aquells clubs federats que organitzen actes solidaris a favor de La Marató de TV3.  Mostres com aquestes demostren com n’és de gran el futbol de casa nostra, tant per la seva part esportiva com per la seva solidaritat.