El futbol català i la solidaritat, units per La Marató de TV3

La FCF i la Fundació Privada Catalana de Futbol se sumen als actes solidaris a favor de La Marató de TV3 d’aquest diumenge 18 i animen a clubs i jugadors a unir-se per marcar un gol a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El futbol català i la solidaritat, units per La Marató de TV3

Aquest diumenge 18 de desembre arriba la 25ena edició de La Marató de TV3 . I un any més, la Federació Catalana de Futbol i la Fundació Privada Catalana de Futbol col·laboren en aquelles iniciatives solidàries on el futbol juga el seu paper més solidari.

Des d’activitats benèfiques organitzades pels mateixos clubs de futbol i futbol sala federats a la FCF fins a iniciatives que ja s’han consolidat dins La Marató de TV3.

El tradicional partit de La Marató “Famosos vs Famosos” es jugarà el mateix diumenge a les 12:00 hores al Mini Estadi. I reunirà a personalitats conegudes del món de l’esport, la cultura i la televisió amb l’objectiu d’omplir el  camp de solidaritat i recaptar fons per a la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Des de la FCF i la Fundació Privada Catalana de Futbol us animem a gaudir d’aquest espectacle de futbol únic on el més important no és guanyar, sinó viure el futbol des de la seva vessant més solidària. Una experiència que agradarà a grans i petits i que amb un donatiu de 3€, estareu col·laborant amb La Marató de TV3 i amb la investigació de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Les entrades/donatiu per aquest partit es poden adquirir ja a la web fcbarcelona.cat i a les taquilles del Camp Nou. Trobareu més informació del partit en el vídeo adjunt.

També podeu col·laborar amb La Marató de TV3 fent el vostre donatiu a través del web http://www.ccma.cat/tv3/marato/donatiu/ o trucant el dia de La Marató al 905 11 50 50.

Per últim, la FCF i la Fundació Privada Catalana de Futbol volen felicitar i agrair a tots aquells clubs federats a la FCF, jugadors, pares i mares, i equips tècnics que organitzen actes solidaris tant a favor de La Marató de TV3 com per a altres fins socials i benèfics. Entre tots, aportant el nostre granet de sorra, estem fent del futbol de casa nostra el futbol més gran en valors i solidaritat.