El Campus Campions tanca la primera edició amb una gran festa a la Nova Creu Alta

Els participants, protagonistes a sobre la gespa, en la cloenda del campus inclusiu per a persones amb diversitat funcional, sensorial i intel·lectual, organitzat per la Fundació Catalana de Futbol.

FOTOS: ÓSCAR ROCHE

El Campus Campions ha tancat aquest dissabte la seva primera edició, amb una gran festa de cloenda a l’Estadi de la Nova Creu Alta de Sabadell. Els 56 jugadors i jugadores, d’entre 8 i 53 anys d’edat, que han participat en el campus han estat els autèntics protagonistes a sobre la gespa, en la cloenda del primer campus inclusiu de futbol a Catalunya destinat a persones amb diversitat funcional, sensorial i intel·lectual, organitzat de forma conjunta per la Fundació Catalana de Futbol i el futbolista Lucas Viale.

Tots ells i elles han pres part en un torneig 5x5 on han posat en pràctica tots els coneixements adquirits davant els seus familiars i amics. Així mateix, en una tarda d’esport i emoció, han pogut saltar al terreny de joc un per un amb el seu nom sonant per la megafonia de l’estadi, i han acabat rebent el seu trofeu de campions com a record.

La Federació Catalana de Futbol ha estat representada en l’acte pel seu president, Joan Soteras, que ha acompanyat el president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola, l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i el director del Campus Campions, Lucas Viale. A la vegada, també han estat presents els directius de l'FCF Juan Núñez i Esteve Olivella, i els patrons de la Fundació Catalana de Futbol Manel Pousa i Joan Manuel Carreras.

Sis dies de futbol i diversió

Amb la festa de cloenda a la Nova Creu Alta, el Campus Campions ha posat punt i final a una primera edició plena de futbol i diversió. Al llarg dels últims sis dies, els jugadors i jugadores participants han completat diverses tasques futbolístiques, amb un programa d’entrenaments i partits de la mà d’entrenadors i monitors titulats. A la vegada, tots els inscrits han seguit un pla d’alimentació i higiene conduït per l’equip d’educadors socials, i també han gaudit d’activitats com la piscina, la visita al museu del FC Barcelona o un espectacle de màgia, entre d’altres, en un campus amb la integració i la igualtat a través de l’esport com a eix conductor.

GALERIA D'IMATGES