Comença l’Excellence Cup, la nova competició de futbol inclusiu

El directiu de l’FCF i delegat al Vallès Occidental-Terrassa, Jacobo Domènech, assisteix al primer partit de la nova lliga de futbol inclusiu, l’Excellence Cup, que s’ha inicial a l’Estadi Olímpic de Terrassa.

Comença l’Excellence Cup, la nova competició de futbol inclusiu

El directiu de l’FCF i delegat al Vallès Occidental-Terrassa, Jacobo Domènech, ha estat acompanyat pel directiu de l’FCF, Rossend Abella, i per l’ambaixador de la Fundació de l’FCF, David Rodríguez. L’Excellence Cup ha passat a ser una lliga adherida a l’FCF, després del conveni que es va signar al mes de desembre amb la participació de la Fundació Catalana de Futbol.

El CP San Cristóbal s’ha convertit en campió de la primera fase d’aquest campionat. Recordem que els participants són futbolistes majors de setze anys amb almenys el 33% de discapacitat intel·lectual o física.

Aquesta Excellence Cup, consta de quatre jornades de competició. La primera s’ha celebrat avui a l’Estadi Olímpic de Terrassa amb la participació de 12 equips del Vallès Occidental, Vallès Oriental, Baix Llobregat i Barcelonès, formats per 13 jugadors cadascun. Avui s’han disputat 18 partits en total, com així es farà en les tres jornades que es disputaran al Camp Municipal Can N’Anglada de Terrasa al mes de febrer, i les altres dues als mesos d’abril i juliol, que encara no tenen lloc assignat.

La col·laboració institucional de l’FCF, a través de la seva Fundació, consisteix en prestar el servei d’arbitratge i la donació de 24 pilotes oficials per disputar aquesta lliga.