Comença el compte enrere dels IV premis solidaris de la Fundació de l’FCF

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol organitza els IV Premis Solidaris amb l’objectiu de reconèixer aquelles iniciatives i activitats que fomentin la solidaritat, els valors i l’ètica esportiva més enllà del terreny de joc.

Comença el compte enrere dels IV premis solidaris de la Fundació de l’FCF

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm tornarà a acollir aquest any els IV Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol. Uns premis que es van crear l’any 2017 perquè, des de la Fundació i l’FCF es va observar com, a través del futbol, s’organitzen moltes activitats benèfiques i solidàries que requereixen, sota el criteri d’ambdues entitats, un reconeixement per la tasca social que realitzen.

En aquesta edició, es premiaran les accions solidàries que s’han dut a terme entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2019.

El jurat dels IV Premis Solidaris de la Fundació de l’FCF, es reunirà el proper dijous 6 de febrer  al mateix escenari per triar les candidatures guanyadores de cada modalitat. Aquest jurat està format per membres del patronat de la Fundació de l’FCF, la mateixa FCF, la Comissió d’Ètica Esportiva i Lluita Contra la Violència de l’FCF, així com per representants de l’esport i entitats socials col·laboradores de la Fundació Catalana de Futbol. En aquesta edició, el jurat haurà de votar les candidatures guanyadores de les més de 60 propostes rebudes.

Els premis que es repartiran a la gala del dia 17 estan dividits en set categories: Foment dels Valors, Ètica Esportiva i Joc Net, Jugador/a, Entrenador/a, Club i Persona club, Àrbitre/a i Premi Extraordinari del Jurat. Aquest darrer, proposat pel patronat de la Fundació de l’FCF.

Amb els IV Premis Solidaris, la Fundació Catalana de Futbol vol reconèixer aquelles iniciatives i projectes solidaris així com accions d’ètica i joc net que poden passar desapercebudes però, que mereixen una distinció. Els premis no tenen, en cap cas, caràcter econòmic, sinó que els guardonats rebran un trofeu creat especialment per a l’ocasió.