Celebrada la 1a Trobada d’Ambaixadors de la Fundació Privada Catalana de Futbol

La funció dels ambaixadors és apropar els programes i iniciatives de la Fundació Privada Catalana de Futbol als clubs.

Celebrada la 1a Trobada d’Ambaixadors de la Fundació Privada Catalana de Futbol

La delegació de la Federació Catalana de Futbol a Sabadell ha acollit la 1a Trobada d’Ambaixadors de la Fundació Catalana Privada de Futbol. Durant la reunió, s’han tractat els diferents programes que té en marxa la Fundació i els actes previstos per al 2019: beques per la pobresa infantil, partits i tornejos de caràcter solidari, 3a edició dels Premis Solidaris o l'Enfutbola’t 2019, entre altres.

La tasca dels ambaixadors consistirà a apropar més la Fundació Privada Catalana de Futbol i els seus programes als clubs. La seva figura permetrà conèixer les necessitats de caràcter social des del terreny de joc, els programes socials de la Fundació, així com les iniciatives benèfiques que es porten a terme als clubs d’arreu de Catalunya.

Els ambaixadors que han assistit a la 1a Trobada d’Ambaixadors de la Fundació han estat els següents: Josep Maria Sabaté de la delegació de Sabadell; Lídia Saura de la delegació de Terres de l’Ebre; Mohamed El Gaadaoui de la delegació del Mareme; Nuri Rodríguez de la delegació de Girona; Esteve Olivella de la delegació Bages-Berguedà-Cerdanya; Juan Núñez del Vallès Oriental; Miguel Carrillo de la delegació del Barcelonès; i Manel Duran de la delegació del Penedès-Garraf.

Cal apuntar també que hi ha hagut tres ambaixadors que no han pogut assistir a la reunió: Miguel Jiménez de la delegació de l’Anoia; David Rodríguez de la delegació de Terrassa; i Carlos Domínguez de la delegació del Penedès-Garraf.