Celebrada la 12a edició del Torneig Sitges Mini Cup

La Fundació de l’FCF ha col·laborat en aquest torneig destinat a recaptar fons en benefici de la investigació del càncer infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Celebrada la 12a edició del Torneig Sitges Mini Cup

Punt i final a  la 12a edició del Torneig Sitges Mini Cup, que ha tingut lloc del 19 al 21 d’abril de 2019 a l’Estadi Municipal d’Aiguadolç. La competició ha estat dividida en les categories Benjamí, Aleví i Infantil, amb la participació d’aquests equips: CF Sant Cugat, Gimnàstic de Tarragona, CF Badalona, UE Cornellà, Cerdanyola del Vallès FC, Terrassa FC, CF Cubelles, EF Marc Bartra, CD La Floresta, CDTorreforta, UD Salou i C.S. Joan XXIII.

Els conjunts participants han ofert un gran nivell durant els tres dies que ha durat aquest  torneig marcat pel vent. L’objectiu de la competició, on col·labora la Fundació de la Federació Catalana de Futbol i l’Associació “Dona’m Ales”, ha estat recaptar fons en benefici de la investigació del càncer infantil a l’Hospital de Sant Joan de Déu.

A la 12a edició del Torneig Sitges Mini Cup hi ha assistit el directiu i delegat de l’FCF al Penedès-Garraf, Manel Duran; el president de la UE Sitges, Jordi Martínez; el vicepresident de la UE Sitges, Josep Serra; el vocal del club, Vito Gil; el coordinador de l’entitat, Jordi Serra; i el tresorer, Òscar López.