Campanya solidària de recollida de roba “No la llencis! Dóna-la”

La Fundació de la FCF presenta la campanya “No la llencis! Dóna-la”, una iniciativa solidària de recollida de roba usada que es durà a terme la primera quinzena de maig als camps de futbol del Baix Llobregat i Maresme.

Campanya solidària de recollida de roba “No la llencis! Dóna-la”

El president de la FCF, Andreu Subies, i el vicepresident Pere Guardiola han donat suport a aquesta campanya solidària, que ha vingut promoguda després que molts clubs de futbol comuniquessin que en els seus magatzems tenien grans quantitats de roba esportiva descatalogada, però en bones condicions per ser reutilitzada. A partir d’aquí, la Fundació de la Federació Catalana de Futbol va veure una bona oportunitat per poder donar una segona vida a aquesta roba esportiva. Aprofitant la campanya, també es recollirà roba que tenim a casa i que ja no utilitzem. A més a més, amb aquesta recollida s’estarà donant llocs de treball a persones amb risc d’exclusió social.

Tot el material que es reculli anirà a benefici de la Fundació Formació i Treball (FIT), una entitat que crea llocs de treball a partir de la recollida, selecció i tractament de roba usada. Es podrà portar roba esportiva, roba de la llar (tovalloles, draps de cuina, mantes, llençols…), roba en general (abrics, camises, pantalons, faldilles, samarretes…), sabates (de vestir, esportives, casual…) i complements (mocadors, cinturons, bosses de mà…) de totes les mides i talles.

La campanya començarà el dilluns 2 de maig i s’acabarà el diumenge 15 de maig de 2016. I a partir del 17 de maig, la Fundació FIT començarà la campanya de buidatge posant-se prèviament en contacte amb els clubs per concretar dia i hora de recollida al seu camp. Per facilitar aquesta recollida en els camps de futbol del Baix Llobregat i del Maresme, es demana, si és possible, posar la roba esportiva en bosses d’escombraries blaves i la resta de roba en bosses negres.

La Fundació Formació i Treball, amb el seu director al capdavant, Albert Alberich, s’ha compromès a donar tota la roba esportiva en bon estat a ONG’s del Tercer Món. Una manera bonica i solidària de fer arribar el futbol de casa nostra més enllà de les nostres fronteres.