900 esportistes preparats per l''Enfutbola't'

‘L’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’ se celebra l’11 de juny a Vic amb la participació més alta de les últimes edicions. Fins a gairebé 900 jugadors i jugadores prendran part d’aquesta jornada lúdico-esportiva de la Fundació de l’FCF.

900 esportistes  preparats per l''Enfutbola't'

La 4a edició de l’’Enfutbola’t. Futbol per a tothom’, la jornada lúdico-esportiva organitzada per la Fundació Catalana de Futbol que té com a protagonistes a jugadors i jugadores amb diversitat funcional, intel·lectual i sensorial, arrencarà demà dissabte, 11 de juny, a primera hora del matí.

La jornada comptarà amb gairebé de 900 esportistes procedents de 51 equips d’arreu del territori català, els quals jugaran un total de 71 partits, i que gaudiran del seu esport preferit a les instal·lacions esportives de la Fundació Unió Esportiva Vic, tant a l’Estadi Hipòlit Planàs i al camp Municipal de Vic, en quant al futbol, com al pavelló esportiu Ausoneta de Vic, en quant al futbol sala.

A Vic, les portes obriran a les 9.00 hores, amb entrada gratuïta, i es tancaran a les 17.00 hores amb l’entrega de medalles i obsequis a tots els participants. El calendari de partits és el següent:

A banda dels partits de Futbol 7, Futbol 5 i futbol sala, també es jugarà un triangular de futbol femení inclusiu. En aquesta variant del futbol adaptat es creen equips mixtes de jugadores amb i sense diversitat funcional, intel·lectual i sensorial. L’experiència és enriquidora per a les dues parts, ja que totes les jugadores aprenen unes de les altres en un joc continu de col·laboració i solidaritat. En aquesta edició, el triangular el protagonitzaran l’Europa Acidh Femení, la Selecció Femenina de la Federació Catalana Esportiva de Paralítics Cerebrals i un combinat de jugadores de l’equip femení de la Fundació UE Vic. A més a més, cada 'Enfutbola't' compte amb l’exhibició d’una modalitat de futbol adaptat. Enguany, serà de Wabol Inclusiu (Futbol Caminant).