#Orgullosa arriba a Brians 1 amb la Fundació UE Cornellà

Una iniciativa del primer equip de futbol femení del club de Baix Llobregat ha permès fer arribar la campanya del futbol femení de l’FCF al centre penitenciari de Sant Esteve Sesrovires.

#Orgullosa arriba a Brians 1 amb la Fundació UE Cornellà

Coincidint amb el Dia Internacional de l’Esport, el passat 6 d’abril, el primer equip femení de la Fundació UE Cornellà va organitzar un entrenament amb la participació de les internes del Centre Penitenciari de Brians 1.

El projecte va sorgir de la pròpies jugadores del club, que van voler unir la seva sensibilitat cap els col·lectius més vulnerables i la seva passió pel futbol. L’objectiu de la jornada era acostar l’activitat física i esportiva dins del centre penitenciari a través de la pràctica del futbol sala, ja que el centre disposa d’un pavelló esportiu per a la pràctica esportiva.

La sessió va ser dirigida per tècnics de la mateixa Fundació UE Cornellà i hi van participar una desena d’internes. La jornada va destacar pel bon ambient i la bona entesa entre totes les jugadores. Van estar presents el president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola; la directiva i delegada de l’FCF al Baix Llobregat, Paquita Linares; i el president de la UE Cornellà, Alejandro Talavera.

Tot el material que es va utilitzar a l’entrenament va ser donat per la Lliga Catalana de Futbol Sala, que a la vegada va ser entregat al Centre Penitenciari de Brians 1 amb l’objectiu d’impulsar l’esport i la pràctica del futbol sala femení al centre.