Campus Campions - Estiu 2019
INFORMACIÓ GENERAL01
El Campus Campions tindrà lloc de l’1 al 5 de juliol de 2019. El dissabte 6 de juliol tindrà lloc la festa de cloenda del campus.
L’horari del Campus Campions serà de 09:00 a 17:30 hores al Cmplex Esportiu Olímpia de Sabadell.
Les places són limitades a 56 participants, amb edats compreses entre els 12 i 50 anys.
PRESENTACIÓ02
El Campus Campions neix de la iniciativa del jugador de futbol professional Lucas Viale i la Fundació Catalana de Futbol d’oferir un campus de futbol d’estiu per persones amb diversitat funcional i intel·lectual.
L’objectiu marcat per la Fundació Catalana de Futbol amb aquesta iniciativa és utilitzar el futbol com a eina d’inclusió social a la vegada que es fomenta l’esport i es perfecciona la tècnica.
El Campus Campions és a la vegada una manera de fer visible el futbol adaptat així com els jugadors i jugadores que el practiquen.
VALORS DEL CAMPUS CAMPIONS03
L’objectiu del Campus Campions és oferir a les persones amb diversitat funcional i intel·lectual l’oportunitat de sentir-se en autèntics i autèntiques futbolistes.
Per aquest motiu, s’ha desenvolupat una atmosfera futbolística professional així com una metodologia de treball aplicada al futbol adaptat.
El Campus Campions també pretén ser un projecte pioner en el qual la integració sigui real i en tots els sentits. Per aquest motiu, entre el personal contractat de monitors i entrenadors també es comptarà amb persones que compten amb algun tipus de discapacitat, oferint una oportunitat de treball a aquest col·lectiu vulnerable.
També és molt important la igualtat de gènere dels participants. Per aquest motiu el Campus Campions comptarà tant amb jugadores com amb jugadors.