Campus Campions - Estiu 2019

PREGUNTES FREQÜENTS

Què farem?01
Totes les activitats estan desglossades al Calendari d’Activitats. A més, també hi haurà una sortida al Museu del FC Barcelona.
A partir de quina edat està destinat el Campus Campions?02
Des dels 12 fins als 50 anys.
Hi ha diferents nivell de joc?03
Sí. Hi ha diferents grups que es formaran segons el nivell de joc i l’edat dels jugadors/es.
Què cal portar?04
Els participants hauran de venir de casa amb la seva vestimenta i calçat de carrer i hauran de portar en una motxilla les seves botes de futbol, mitjons (mitgetes), crema solar, tovallola per la piscina i per la dutxa, xancletes, estris d’higiene personal (sabó, pinta, raspall de dents, pasta de dents...) tot marcat amb el nom i cognom dels participants.
A quina hora s’ha d’arribar?05
El Campus Campions començarà a les 09:00. Per tant recomanem estar a la porta del Complex a les 08:50h.
A quina hora finalitza?06
El Campus Campions acabarà a les 17:30 hores.
Què inclou el Campus Campions?07
La Fundació Catalana de Futbol s’encarrega de l’esmorzar, dinar i berenar diaris, aigua, fruita, assegurança de RC, d’accidents esportius així com del autocar per a sortides i/o excursions.
Què passa si un jugador/a es lesiona?08
Al estar tots els jugadors i jugadores assegurats, se’l portarà al centre mèdic més proper per avaluar l’estat de la lesió i fer les cures pertinents. En tot moment s’informarà a la família perquè estiguin al corrent de l’estat del jugador/a.
Qui es fa càrrec del jugador/a durant el Campus Campions?09
El Campus Campions compta tant amb entrenadors/es, monitors/es com educadors/es socials que s’encarregaran de vetllar en tot moment de tots i totes els jugadors i jugadores del campus.
Té algun cost?10
No. El Campus Campions està subvencionat el 100% per la Fundació Catalana de Futbol.
Si el jugador/a ha de prendre alguna medicació, qui pot controlar-ho?10
En la preinscripció al campus és important indicar el tipus de medicació, la dosi i els horaris. Aquesta medicació només es donarà a malalts crònics i si la dosi coincideix amb l’horari del campus. Tota la medicació crònica haurà d’anar etiquetada amb el nom i cognom del jugador/a i preferiblement en estoigs compartimentats amb el dia i hora de la presa.
Si el jugador/a té alguna intolerància alimentària o al·lèrgia, on haig d’indicar-ho?11
S’ha d’indicar a la preinscripció en l’apartat intolerància alimentària/al·lèrgia.
Per què és important adjuntar una revisió mèdica?12
Per jugar a futbol així com a qualsevol esport, és important comptar amb una revisió mèdica que indiqui que som aptes per a la seva pràctica. El Campus Campions només demana un certificat on certifiqui que el jugador/a és apte per a la pràctica del futbol.
A on haig d’anar per expedir el certificat de la revisió mèdica?13
Al CAP (Centre Assistència Primària), metge de capçalera o centre mèdic de certificacions mèdiques. Aquest certificat no és el mateix que s’exigeix per jugar a futbol federat, molt més ampli i amb proves físiques. En el cas que un jugador/a no sigui apte per jugar a futbol, no podrà participar en el Campus Campions.
Què passa si plou? Se suspèn el Campus?14
Si plou es buscaran activitats en espais coberts. Però, en cap cas se suspendrà el campus.
Poden estar els pares/mares/tutors a les instal·lacions mentre dura l’activitat?15
No. Els pares, mares i/o tutors podran veure als seus Campions i Campiones a la festa de cloenda del Campus Campions del dia 6 de juliol de 2019.
Està prevista alguna reunió amb els pares/mares/tutors per poder resoldre dubtes o fer consultes?16
Sí, es farà una reunió informativa que es comunicarà oportunament a tots als participants confirmats.
Amb qui puc parlar si vull més informació?17
Podeu contactar amb la Fundació Catalana de Futbol (Campus Campions) al 932652477 o al mail fundacio@fcf.cat.